Bozüyük'te KGYS destekli trafik denetimi gerçekleştirildi.
İlçe genelinde Kent Güvenlik Yönetim Sistemi (KGYS) kameralarıyla gerçekleştirilen trafik denetimlerinde emniyet kemeri kullanmayan ve seyir halinde cep telefonu kullanan sürücüler tespit edildi.
Ekipler tarafından denetime ilişkin yapılan açıklamada; Emniyet kemerinizi takın. Direksiyon başında telefon kullanmayın. Trafik kurallarına uyarak hem kendi can güvenliğinizi hem de diğer yol kullanıcılarının güvenliğini koruyun. Güvenli trafik, kurallara uyan sürücülerle mümkündür." ifadelerine yer verildi.