Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile Ankara Vali Yardımcılığı görevine atanan Bozüyük Kaymakamı Adem Öztürk onuruna veda yemeği programı gerçekleştirildi.
Programa Kaymakam Öztürk'ün yanı sıra Belediye Başkanı Mehmet Talat Bakkalcıoğlu ve ilçe protokolü katıldı. Yemek programının ardından protokol üyeleri, görev süresi boyunca sunduğu hizmetler için Kaymakam Öztürk'e teşekkür ederek Ankara Vali Yardımcılığı görevinde başarılar diledi.
Ayrıca protokol üyeleri tarafından Kaymakam Öztürk'e hediye takdiminde bulunulurken program toplu fotoğraf çekimi ile son buldu.