DONANIMLI NESİLLER YETİŞTİRMELİYİZ

DONANIMLI NESİLLER YETİŞTİRMELİYİZ

 Vali Tahir Büyükakın,  Bozüyük’te Kaymakamlık, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ve Eczacıbaşı Vitra İnovasyon Merkezi işbirliği ile gerçekleştirilen...

A+A-

 

Vali Tahir Büyükakın,  Bozüyük’te Kaymakamlık, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ve Eczacıbaşı Vitra İnovasyon Merkezi işbirliği ile gerçekleştirilen “Tasarım Odaklı Düşünme Atölyesi” çalışmalarına katıldı. Öğrencilerle bir araya gelerek atölye çalışmalarına katılan Vali Büyükakın, gençlerin çağın gerekliliklerine uyumlu hatta çağın ilerisini düşünerek donatılması gerektiğini söyledi.

dsc_3321-(1).jpg

ÖNEMLİ BİR ÇALIŞMA

Analitik düşünme, empati kurma, çözüm üretme ve üretilen çözüme bağlı modelleme ve teknoloji tasarımlarının yapıldığı atölye çalışmaları ile öğrencilerin sistematik düşünme becerilerini geliştirebileceklerini ifade eden Vali Büyükakın, “ Çağımız; düşünen, üreten, sorun çözen, bağlantılar kurabilen ve bunları teknoloji ile birleştirip ortaya ürün koyabilen bireylerin olduğu sistemler üzerine kurulu. Bizler küçük yaşlardan itibaren çocuklarımıza bu becerileri ve sistemi kazandırmalıyız.

dsc_3316-(1).jpg

Çocuklarımızı donanımlı olarak yetiştirmek için her fırsatı değerlendirmeli, fırsatlar yaratmalıyız. Çocuklarımız, gençlerimiz bu konulara çok ilgililer ve ben onlardan umutluyum, onlara sonsuz güveniyorum. Dolayısıyla bu tarz işbirlikleri oldukça önemli. Emeği geçenlere ve buraya katılan öğrencilerimize teşekkür ediyorum” diyerek öğrencilerle yakından ilgilenerek, sohbet etti.

dsc_3357-(1).jpg

FABRİKA GEZDİ

Tasarım Odaklı Düşünme Atölyesi’nin ardından Eczacıbaşı Vitra Direktörü Tuna Tümer ile birlikte bir araya gelen Vali Büyükakın, fabrikayı gezerek, ürünlerin yapımı ve çalışmaları hakkında bilgi aldı.

dsc_3359-(1).jpg

Bu haber toplam 1496 defa okunmuştur

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.