Kaymakam Öztürk'e Veda Programı

Kaymakam Öztürk'e Veda Programı

Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile Ankara Vali Yardımcılığı görevine atanan Bozüyük Kaymakamı Adem Öztürk onuruna veda yemeği programı gerçekleştirildi.

A+A-

Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile Ankara Vali Yardımcılığı görevine atanan Bozüyük Kaymakamı Adem Öztürk onuruna veda yemeği programı gerçekleştirildi.

Programa Kaymakam Öztürk'ün yanı sıra Belediye Başkanı Mehmet Talat Bakkalcıoğlu ve ilçe protokolü katıldı. Yemek programının ardından protokol üyeleri, görev süresi boyunca sunduğu hizmetler için Kaymakam Öztürk'e teşekkür ederek Ankara Vali Yardımcılığı görevinde başarılar diledi.

Ayrıca protokol üyeleri tarafından Kaymakam Öztürk'e hediye takdiminde bulunulurken program toplu fotoğraf çekimi ile son buldu.

ozturk2-006.jpgozturk1-010.jpgozturk3-003.jpg
 

Bu haber toplam 35 defa okunmuştur

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.