
Satranç Kursu Tamamlandı
Bozüyük Belediyesi Satranç Eğitim programlarına katılan öğrenciler, kış dönemi eğitimlerini başarıyla tamamladı.
A+A-
Bozüyük Belediyesi Satranç Eğitim programlarına katılan öğrenciler, kış dönemi eğitimlerini başarıyla tamamladı.
Dönem sonunda düzenlenen Satranç Şenliği etkinliğinde bir araya gelen öğrenciler; dostluk maçları, çeşitli etkinlikler ve eğlenceli aktivitelerle hem öğrendiklerini pekiştirme hem de keyifli anılar biriktirme fırsatı buldu.
Programın sonunda öğrencilere katılım sertifikaları, Bozüyük Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürü Musa Urhal tarafından takdim edildi.
Ayrıca belediyeden paylaşılan bilgi notunda; "Kış dönemi boyunca azimle çalışan tüm öğrencilerimizi tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz. Yaz dönemi satranç eğitimlerimizde yeniden buluşmayı temenni ediyoruz." ifadelerine yer verildi.
Bu haber toplam 25 defa okunmuştur



HABERE YORUM KAT
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.