Uyuşturucu Ele Geçirildi!

Uyuşturucu Ele Geçirildi!

Bozüyük'te Emniyet Müdürlüğü ekipleri tarafından uyuşturucuyla mücadele çalışmaları devam ediyor.

A+A-

Bozüyük'te Emniyet Müdürlüğü ekipleri tarafından uyuşturucuyla mücadele çalışmaları devam ediyor.

Bu kapsamda Bozüyük Narkotik Büro Amirliğince gerçekleştirilen çalışmada muhtelif miktarda Captagon maddesi geçirildi. Ayrıca ‘Kullanmak için uyuşturucu madde satın almak, kabul etmek veya bulundurmak’ ve ‘Uyuşturucu veya uyarıcı madde imal ve ticareti’ suçlarından 1 şahıs tutuklandı.

zehir.jpeg
 

Bu haber toplam 32 defa okunmuştur

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.